Punca Anak Kucing Muntah Dan Cirit Birit

Punca Anak Kucing Muntah Dan Cirit Birit. Saya hamil 4 bln anak ke 3, saya mengalami masalah kesukaran tidur pada waktu siang dan mlm,,saya kene pada awal ke hamilan minggu ke9 sehingga sekarang sudah masuk 2 bln, saya mengalami mabuk+muntah yang teruk+gastrik+angin dlm bdn+ hilang selera makan dan ketidak selesaan di perut, saya jadi tidak boleh tidur pada awalnya dan saya berfikir.

Mengenali Tanda Dan Punca Cirit-Birit Kucing | Alam Kucing
Mengenali Tanda Dan Punca Cirit-Birit Kucing | Alam Kucing from www.alamkucing.com

Saya hamil 4 bln anak ke 3, saya mengalami masalah kesukaran tidur pada waktu siang dan mlm,,saya kene pada awal ke hamilan minggu ke9 sehingga sekarang sudah masuk 2 bln, saya mengalami mabuk+muntah yang teruk+gastrik+angin dlm bdn+ hilang selera makan dan ketidak selesaan di perut, saya jadi tidak boleh tidur pada awalnya dan saya berfikir.

Saya Hamil 4 Bln Anak Ke 3, Saya Mengalami Masalah Kesukaran Tidur Pada Waktu Siang Dan Mlm,,Saya Kene Pada Awal Ke Hamilan Minggu Ke9 Sehingga Sekarang Sudah Masuk 2 Bln, Saya Mengalami Mabuk+Muntah Yang Teruk+Gastrik+Angin Dlm Bdn+ Hilang Selera Makan Dan Ketidak Selesaan Di Perut, Saya Jadi Tidak Boleh Tidur Pada Awalnya Dan Saya Berfikir.

Tinggalkan komentar