Bob Kucing Jalanan

Seekor kucing bernama Bob. Sebuah kisah nyata yang menghangatkan hati A Street Cat Named Bob diadaptasi dari memoar kehidupan nyata James Bowen mantan pecandu heroin dan pengamen yang berada di titik terendah dalam hidupnya lalu bertemu dengan Bob kucing jalanan yang berwarna oranye yang malam malam kelaparan berhasil menyelinap masuk berjalan melalui jendelanya dan menolak untuk pergi.


Kisah Kucing Jalanan Yang Bernama Bob Youtube

Ketika itu Bob ditemui dalam keadaan cedera dan terbiar lalu diambil oleh Bowen dan dipeliharanya.

Bob kucing jalanan. Kisah Bob James disematkan dalam sebuah buku. Dia akan singgah juga dtg ke rumah. Bob kucing jalananBaru baru ini para pecinta kucing di seluruh dunia merasa kehilangan sosok kucing yang begitu fenomenal.

Kucing jalanan paling popular di London kini sudah tiada lagi Bob yang merupakan kucing peliharaan penulis buku James Bowen yang berasal dari kota Surrey mula bertemu buat kali pertama pada tahun 2007 di London. Percaya tak seekor kucing jalanan boleh menukar nasib seorang gelandangan sehingga menjadi seorang JUTAWANTengok video iniLike dan Subscribe KucingTV. Punya Wajah Unik Kucing Ini Jadi Idola di Media Sosial Penggemarnya dari Seluruh Dunia.

Tapi saya suka jalan-jalan kemana saja yang sekiranya ada tempat yang menarik dan memungkink. Kini ada juga kisah seekor kucing berbulu oranye atau ginger cat yang menjadi sahabat setia seorang pengamen jalanan sekaligus menyelamatkannya dari kecanduan obat-obatan terlarang. Bob dan James buat pertama kali bertemu diantara satu sama lain pada tahun 2007.

Hey sob YRA Indonesiakali ini rescue anakan kucing yang ada ditengah jalan ternyata keadaan dengan dua mata yang tidak bisa melihat hampir tertabrak berada. Bowen juga merupakan seorang pemuzik jalanan telah menemui Bob di sebuah pangsapuri di Tottenham pada 2007. Sebelum bertemu dengan Bob James Bowen menghadapi masalah ketagihan dadah.

-Foto Astro AWANI. Usia saya sudah tidak bisa dibilang muda lagi 60 tahun ke atas. Ialah Bob kucing yang dulunya dikenal kucing jalanan dan menyelamatkan seorang pecandu narkoba bernama James Bowen baru saja meninggal.

Karena merupakan kucing jalanan umur Bob enggak bisa diketahui dengan pasti. Kucing Bob kian terkenal ketika James Bowen menceritakan. Wed Jun 17 2020.

James kemudiannya menulis satu siri buku mengenai hubungan mereka iaitu A Street Cat Named Bob yang menjadi hit di seluruh. Kucing yang diberi nama Bob ini merupakan kisah nyata antara dirinya dengan James Bowen yang diangkat ke sebuah buku dan berjudul sama seperti judul filmnya A Street Cat Named Bob. Seekor kucing jalanan berwarna oren yang terkenal dengan panggilan Bob ataupun Street Cat Bob telah berjaya menyelamatkan hidup seorang pemuda James Bowen dari terus hidup bergelumang dengan kancah dadah.

Walaupun kucing ni dah tua. Kucing jalanan itu mula terkenal kerana menyelamatkan seorang gelandangan iaitu tuannya sendiri dan mengubah kehidupan menjadi lebih baik. Tapi saya suka jalan-jalan kemana saja yang sekiranya ada tempat yang menarik dan memungkink.

Lalu dijaga kucing itu dan diberikan nama Bob sempena nama watak dalam siri televisyen Twin Peaks yang diminati Bowen. Di ambil dari sebuah kisah nyata yang telah di jadikin begitu banyak novel dan buku cerita. Bob meninggal dunia di usianya yang kurang lebih sudah 14 tahun.

Namanya bobkucing orens yang mem. Usia saya sudah tidak bisa dibilang muda lagi 60 tahun ke atas. Tapi kucing itu mengekori Bowen ke mana sahaja dia pergi.

Sebuah kisah nyata yang menghangatkan hati A Street Cat Named Bob diadaptasi dari memoar kehidupan nyata James Bowen mantan pecandu heroin dan pengamen yang berada di titik terendah dalam hidupnya lalu bertemu dengan Bob kucing jalanan yang berwarna oranye yang malam malam kelaparan berhasil menyelinap masuk berjalan melalui jendelanya dan menolak untuk pergi. Kucing jalanan itu mula terkenal apabila telah menyelamatkan seorang gelandangan iaitu tuannya sendiri James Bowen dan telah mengubah kehidupannya menjadi lebih baik. Selepas dua minggu dan beransur sihat Bowen melepaskan kucing itu ke jalanan.


Rip Bob Si Kucing Jalanan Yang Selamatkan Hidup Seorang Pecandu Narkoba Kisahnya Telah Dibuat Film Halaman All Tribun Medan


Kucing Populer Dalam Buku A Street Cat Named Bob Meninggal


Sempat Terkenal Sampai Main Film Kepergian Bob The Street Cat Gegerkan Penggemar Di Seluruh Dunia Semua Halaman Kids


Rip Bob Trending Di Twitter Kisah Kucing Jalanan Selamatkan Majikan Dari Jerat Narkoba


Beauty Journal Situs Kecantikan Dan Gaya Hidup Andalan Wanita Masa Kini


Bob Si Kucing Penyelamat A Street Cat Named Bob Mati Rip Bob Jadi Trending Di Twitter Tribunnews Com Mobile


Bob Kucing Jalanan London Di Film A Street Cat Named Bob Meninggal Dunia Tribunnewswiki Com Mobile


Kisah Kucing Bob Si Penyelamat Pecandu Narkoba Yang Telah Tiada Okezone Lifestyle


Sempat Terkenal Sampai Main Film Kepergian Bob The Street Cat Gegerkan Penggemar Di Seluruh Dunia Semua Halaman Kids


Kucing Viral Meninggal Tagar Ripbob Mendunia Tagar Id Line Today


Bob Si Kucing Jalanan Memulai Shooting Film Perdana Meowmagz


10 Potret Bob Si Kucing Oranye Sebelum Meninggal Pada Usia 14 Tahun


10 Potret Bob Si Kucing Oranye Sebelum Meninggal Pada Usia 14 Tahun


5 Alasan Kamu Harus Nonton Film A Street Cat Named Bob


Bob Si Kucing Terkenal Telah Meninggal Republika Online


Kucing Bob Meninggal Di Umur 14 Tahun Kisah Inspiratifnya Tertuang Dalam 4 Buku Dan Film Tribunnews Com Mobile


Sempat Terkenal Sampai Main Film Kepergian Bob The Street Cat Gegerkan Penggemar Di Seluruh Dunia Semua Halaman Kids


A Street Cat Named Bob Film Yang Paling Ditunggu Cat Lovers Meowmagz


10 Potret Bob Si Kucing Oranye Sebelum Meninggal Pada Usia 14 Tahun

Tinggalkan komentar